Irfan dah Dapat Adik!!Alhamdulillah..

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum buat semua sahabat dan salam sejahtera buat yg bukan beragama Islam.. ^^

Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah..Kakak saya dah selamat melahirkan baby baru pada hari Jumaat,28 Sept 2012 hari tu..FYI,tarikh tu sama ngan tarikh lahir kakak saya yg lagi sorang tu..Bangga kejap dia..hehe..
Alhamdulillah rezeki kedua kakak saya masih lagi seorang putera..Insya Allah bakal menjadi pejuang agama.. ^^

Nama yang dipilih oleh abi dan umminya adalah Muhammad Faqih..Nak tengok rupe dia..Saya sendiri pun tak tengok lagi..Tengok gambar jerlaa mampu..Tak sabar nak dukung n cium dia..huhu
Muhammad Faqih
Ma saya citer,Irfan tetiba jadi sensitif sikitlaa sekarang.Dia pelik kot umi dia tak sempat nak layan dia.Abi dia jer yang suapkan dan main dengan dia..hehe..Comel jerkan..Pastu,dia suka sangat cubit pipi adik dia ni..

gambar yg kakak saya baru jer send semalam.

Doaku buatmu :
Semoga dirimu bakal menjadi syabab yg cintakan Islam..Tidak gentar untuk memperjuangkan Islam.Cintakan Allah dan Rasul melebihi segalanya..Jadi anak yg soleh dan berguna buat agama,bangsa dan masyarakat..
 note : Saya beli novel baru..Cinta High Class.Happy sangat masa jumpa buku tu..Dah lame carik. ^^


Post a Comment

4 Comments

Bismillah. Titipkan kata-kata anda.